ترافیک سنگین در پیرامون حرم مطهر رضوی (۱۵ تیر ۱۴۰۳) رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مردم باید کمک کنند تا رئیس‌جمهور موفق عمل کند + فیلم عضو شورای اسلامی شهر مشهد: کسانی که رأی ندادند، بدانند که زندگی آن‌ها وابسته به انتخاب دیگران خواهد بود + فیلم شهردار مشهد: حضور مردم نسبت به دور اول انتخابات ریاست جمهوری پررنگ‌تر و پرشورتر است + فیلم مدیریت شهری مشهد پای کار برگزاری انتخابات اکران‌های شهری با محوریت مشارکت در انتخابات در مشهد اجرای طرح مهرورزی با محوریت پیشگیری از اعتیاد در مساجد مشهد پرداخت مطالبات پیمانکاران شهرداری مشهد با همکاری بانک شهر | ۵۹ دستگاه اتوبوس وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود دعوت شهردار مشهد مقدس از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ روایتی گرم از کوره‌های قدیمی آجرپزی مشهد که این شهر را ساختند دعوت شورای اسلامی شهر مشهد مقدس برای حضور پرشور در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری اعمال‌قانون ۲۳۰۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۲ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گلایه ساکنان محله پنجتن مشهد از جولان موتورسیکلت‌ها در بوستان‌ها پنجمین جشنواره قلم در مشهد برگزار می‌شود مشهد شهر پیشگام در انتشار اوراق مشارکت ترافیک سنگین در کوثر، خیام و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۴ تیر ۱۴۰۳) اعزام بیش از ۳۳ هزار نیروی کارگری در مشهد به پروژه‌های شخصی توسط ایست‌کار‌ها هوای کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۱۴ تیر ۱۴۰۳) راه اندازی ایستگاه ویژه غواصی و کار در اتفاع آتش نشانی مشهد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ساماندهی خانه‌مسافر‌های مشهد | ظرفیت اسکان هر شب ۱۳۰ هزار زائر و مسافر در مراکز اقامتی رسمی

  • کد خبر: ۱۷۲۰۲۶
  • ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳
ساماندهی خانه‌مسافر‌های مشهد | ظرفیت اسکان هر شب ۱۳۰ هزار زائر و مسافر در مراکز اقامتی رسمی
معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: ساماندهی خانه مسافر‌ها برای امنیت و سلامت زائران در تابستان امسال با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام حجت گنابادی نژاد افزود: ساماندهی خانه مسافر‌ها اکنون در اولویت کار فرمانداری مشهد قرار گرفته است و در این زمینه باید با عزم جدی کار شود.

وی بیان کرد: خراسان رضوی در قالب برنامه‌ریزی‌های گسترده در ستاد خدمات سفر استان، اکنون آمادگی کامل برای میزبانی از زائران و مسافران تابستان را دارد.

معاون استاندار خراسان رضوی افزود: تابستان امسال از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است که از آن جمله می‌توان به قرار گرفتن کلیه اعیاد ماه ذی الحجه و مراسم عزاداری در ایام ماه‌های محرم و صفر اشاره کرد.

وی ادامه داد: با توجه به همراهی مناسبت‌های متعدد با تابستان امسال و سفر‌های تابستانی، توجه ویژه‌ای به ارائه خدمت توسط دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف شده است که قابل تفکیک در حوزه اقامت، حمل و نقل، بهداشت، امنیت، تامین اقلام اساسی و مایحتاج و ... است.

حجت الاسلام گنابادی نژاد بیان داشت: به همین دلیل تابستان امسال را در سه قالب حضور زائران و مسافران در قالب کلی سفر‌های تابستانی، حضور زائران از ایام اربعین و نیز دهه پایانی ماه صفر تعریف کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در بخش اسکان با ۱۳۰ هزار نفر شب ظرفیت اماکن اقامتی رسمی شامل هتل، هتل آپارتمان و مهمانپذیر میزبان زائران و مسافران هستیم، ادامه داد: علاوه بر این ظرفیت‌های اقامتی موقت و اضطراری نیز آمادگی فعال شدن را دارند که در این قالب تا ۷۰۰ هزار نفر شب ظرفیت اقامتی قابل افزایش است.

وی ادامه داد: در توزیع اقلام اساسی و تامین کالا‌های مورد نیاز زائران نیز تعداد ۷۰۰ واحد توزیع ۵۰ قلم کالای اساسی و ایجاد چهار مجتمع تامین نان در اطراف حرم رضوی در دستور کار است.

حدود سه هزار خانه مسافر در مشهد شناسایی شده است که به صورت غیرمجاز مسافران و زائران را اسکان می‌دهند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->