آیا ادارات مشهد پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شود؟ تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم خدمات‌رسانی رایگان مترو و اتوبوس در روز تشییع پیکر رئیس جمهور در مشهد یکی از معابر اصلی یا میادین شهر مشهد به نام خادم‌الرضا(ع)، «سیدابراهیم رئیسی» نام‌گذاری می‌شود مشهدی‌ها در فراق خادم‌الرضا (ع) و یارانش گردهم می‌آیند (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد سوگوار خادم الرضا (ع) شد + عکس اعمال قانون ۱۳۳۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) جشن بزرگ امام رضایی‌ها در مشهد لغو شد (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهروند خبرنگار | گلایه برخی شهروندان از سرویس دهی خطوط اتوبوسرانی در محله رسالت مشهد + پاسخ تسلیت شورای اسلامی شهر مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه تسلیت شهردار مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه سرویس‌دهی متروی مشهد تا ساعت ۲ بامداد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) عملیات امدادونجات آتش‌نشانی مشهد در پی سیلاب روز گذشته | تماس با ۱۲۵ در شنبه پرحادثه مشهد رکورد زد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید میدانی معاون‌اول رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده مشهد | قدردانی از حضور شبانه‌روزی و خدمت‌رسانی دستگاه‌های دولتی، امدادی و جهادی هوای کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمامی معابر شهری مشهد باز است (۳٠ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم پیامد‌های بارندگی بی‌سابقه مشهد در روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد بوی میوه می‌دهد
سرخط خبرها

ساماندهی خانه‌مسافر‌های مشهد | ظرفیت اسکان هر شب ۱۳۰ هزار زائر و مسافر در مراکز اقامتی رسمی

  • کد خبر: ۱۷۲۰۲۶
  • ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳
ساماندهی خانه‌مسافر‌های مشهد | ظرفیت اسکان هر شب ۱۳۰ هزار زائر و مسافر در مراکز اقامتی رسمی
معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: ساماندهی خانه مسافر‌ها برای امنیت و سلامت زائران در تابستان امسال با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام حجت گنابادی نژاد افزود: ساماندهی خانه مسافر‌ها اکنون در اولویت کار فرمانداری مشهد قرار گرفته است و در این زمینه باید با عزم جدی کار شود.

وی بیان کرد: خراسان رضوی در قالب برنامه‌ریزی‌های گسترده در ستاد خدمات سفر استان، اکنون آمادگی کامل برای میزبانی از زائران و مسافران تابستان را دارد.

معاون استاندار خراسان رضوی افزود: تابستان امسال از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است که از آن جمله می‌توان به قرار گرفتن کلیه اعیاد ماه ذی الحجه و مراسم عزاداری در ایام ماه‌های محرم و صفر اشاره کرد.

وی ادامه داد: با توجه به همراهی مناسبت‌های متعدد با تابستان امسال و سفر‌های تابستانی، توجه ویژه‌ای به ارائه خدمت توسط دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف شده است که قابل تفکیک در حوزه اقامت، حمل و نقل، بهداشت، امنیت، تامین اقلام اساسی و مایحتاج و ... است.

حجت الاسلام گنابادی نژاد بیان داشت: به همین دلیل تابستان امسال را در سه قالب حضور زائران و مسافران در قالب کلی سفر‌های تابستانی، حضور زائران از ایام اربعین و نیز دهه پایانی ماه صفر تعریف کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در بخش اسکان با ۱۳۰ هزار نفر شب ظرفیت اماکن اقامتی رسمی شامل هتل، هتل آپارتمان و مهمانپذیر میزبان زائران و مسافران هستیم، ادامه داد: علاوه بر این ظرفیت‌های اقامتی موقت و اضطراری نیز آمادگی فعال شدن را دارند که در این قالب تا ۷۰۰ هزار نفر شب ظرفیت اقامتی قابل افزایش است.

وی ادامه داد: در توزیع اقلام اساسی و تامین کالا‌های مورد نیاز زائران نیز تعداد ۷۰۰ واحد توزیع ۵۰ قلم کالای اساسی و ایجاد چهار مجتمع تامین نان در اطراف حرم رضوی در دستور کار است.

حدود سه هزار خانه مسافر در مشهد شناسایی شده است که به صورت غیرمجاز مسافران و زائران را اسکان می‌دهند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->